HTML

A nagy gombfocibajnokság

2011 nyarán hat csapattal elindult a nagy gombfocibajnokság - az első idényben hat csapattal, de lesz majd több is. TSZP viszi a Milant, az Arsenalt és a Real Madridot, TSZA pedig a Liverpoolt, a Bayern Münchent és a Barcelonát.

Friss topikok

Linkblog

1. forduló: Kikapott a Barcelona

2011.07.04. 22:29 tsza

Az első forduló, amelyben a Barcelona rögtön vereséget szenved, a Bayern Münchenben színre lép Pranjic, az Arsenal pedig idegenben nyeri az angol rangadót.

Milan-Barcelona 3-2 (0-1)

Gólszerzők: Ibrahimovic, Robinho, Gattuso, illetve Zambrotta (öngól), Messi.

A meccs embere: Gattuso

Milan: Abbiati 6 - Ambrosini 6,5, Zambrotta 5, Nesta 7 , Silva 7 - Seedorf 6 , Pirlo 7, Gattuso 9 - Robinho 8, Ibrahimovic 8, Pato 7.

Barcelona: Valdes 4 - Mascherano 5, Puyol 5, Pique 5,5, Alves 6,5 - Busquets 4, Iniesta 5, Xavi 5 - Pedro 4, Messi 6,5, Villa 6.

Allegri: - Nagyon örülök a győzelemnek, nem gondoltam volna, hogy Gattuso lövi a győztes gólt. És hát nagy örülök, büszke vagyok a csapatra.

- Mit vár a bajnokságban a csapattól?

- Sokat. Lehet, hogy mi nyerjük meg a bajnokságot, de ez még en biztos, mert jön a Manchester, a Barca elleni visszavágó, és a Liverpool ellen is félek. [Allegri itt tévedett, a Manchester ugyanis nem szerepel a bajnokságban - a szerk.]

- A meccs előtt kiegyezett volna egy döntetlennel?

- Nem egyeztem volna ki, szerettem volna győzni, és hát meg is kaptam a csapattól.

- Miért nem cserélte le Zambrottát az öngól után?

- Zambrotta, Ibrahimovic, mind a kettő ex-barcás játékos. És ha a Barcelonának jók voltak, nekem is jók. Tudtam, hogy az öngól után ki fogunk egyenlíteni.

Guardiola: - Nagyon szomorú vagyok. sajnos rövid a bajnokság és félő hogy ez a vereség nagyon sokba fog nekünk kerülni.

- Milyen volt a csapat a meccsen?

- Hullámzóan játszottunk amikor vezettünk akkor sem éreztem az erőt a csapatban.

- Gól vagy nem gól?

- Hát sok gól volt de kellet hozzá a védelmi hibák, a sok gólhoz.

- Gattusoról mi a véleményed?

- ööööö félelmetes volt ellene játszani sokat vicsorgott, és az én játékosaim félnek a vicsorgó emberektől.

Real Madrid-Bayern München 1-1 (1-0)

Gólszerzők: Kaka, illetve Pranjic

A meccs embere: Pranjic

 

Real Madrid: Iker Casillas 6 - Carvalho 5, Ramos 5, Pepe 6 (Albiol 6) - Kaka 7,5, Özil 6, X. Alonso 5, Khedira 5, Di Maria 5 (Diarra 6) - C. Ronaldo 7, Benzema 6.

Bayern: Neuer 6 - Van Buyten 5,5, Badstuber 5,5, Lahm 5,5 - Ribery 6, Tyimoscsuk 5 (Altintop 6), Pranjic 7,5, Robben 5,5, Schsweisteinger 5,5 - Müller 6, Gomez 4 (Olic 4,5).

Mourinho: - Nem szeretnék túlozni, de nagyon jó volt a játék. Örültem az első gólnál, a másodiknál persze nem. Olyan volt ez a meccs, mintha egy macska üldözné a macskát. Ugyanolyan volt a játékunk, meg vagyok elégedve magammal és az ellenfél edzőjével, akinek megint elfelejtettem a francos nevét.

- Nem érzi úgy, hogy Ronaldo többet is tehetett volna a Realért?

- Tehetetett volna többet, de nagyon büszke vagyok rá, ha érti, mire gondolok. Nagyon jó játékos, és ott van Benzema, Kaka, Özil, Casillas.

- Bejöttek a cseréi?

- Albiol bejött, Diarra nem annyira, de a franciákat szeretem.

Jonker: - Örülök a döntetlennek egyáltalán nem vagyok csalódott hazai pályán megverjük a Realt érzem.

-Milyen volt a meccs?

-öö kemény küzdelem volt a pályán sok gólhelyzettel sajnos kevés jó csatárom van.

-Mi a kedvenc fagyija?

-Az eper mert ugyanolyan piros mint a Bayern.

-Kösz.

-Szívesen.

Liverpool-Arsenal 1-2 (0-2)

Gólszerzők: Jovanovic, illetve Walcott, van Persie.

A meccs embere: Eboué (Arsenal)

Liverpool: Reina 4 - Agger 5,5, Carragher 5, Johnson 5,5 - Caroll 5, M. Rodriguez 5,5, Gerrard 5,5, J Cole 6 (Lucas 4,5), Meirels 4 (Poulsen 5) - Suarez 5, Kuyt 4 (Jovanovic 6).

Arsenal: Almunia 6 - Sagna 6,5, Kosciely 6 (Eboué 8), Vermalen 6 - Arsavin 6, Diaby 6,5, Nasri 7,5, Rosicky 6,5 (Song 6,5) Fabregas 7 - van Persie 7,5, Walcott 7,5.

Kenny Dalglish: - Tragédia volt amitt láttam a csapatomtól. Későn ébredtünk és addigra kétgólos előnyre tettszert az Arsenal.

Wenger: - Jó meccs volt, nagyon tetszett a csapatom játéka, különösen, hogy olyan gyorsan egymás után szereztünk két gólt. (Szó szerint: A kettős gól, ami gyorsan, egymás után jött.)

A bajnokság állása egy forduló után:

1. Milan   3-2 3
2. Arsenal   2-1 3
3. Bayern München   1-1 1
  Real Madrid   1-1 1
5. Barcelona   2-3 0
6. Liverpool   1-2 0

Szólj hozzá!

Címkék: első bajnokság

A bejegyzés trackback címe:

https://gombfocibajnoksag.blog.hu/api/trackback/id/tr863039809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása